Witajcie! Dziś mam do pokazania kilka inspiracyjnych kartek dla blogów wyzwaniowych.
Kartka dla bloga Creative Moments.
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2019/02/challenge-163.html
Kartka dla bloga Creative Moments.
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/2019/02/challenge-163.html
Digistempelek od My Besties.
I join the challenges:
Kartka inspiracyjna dla bloga Creative Fingers.
Digistempelek od Papierowy Potwór: Rycerz i księżniczka.
I join the challenges:
(Die Cut- Markers or Pencils-Favorite Color)
Kartka inspiracyjna w wielkanocnej zabawie na blogu Klub Twórczych Mam.
I jeszcze was zapraszam do mojego gościnnego wyzwania w Szufladzie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.





Kartki słodkie i urocze :)
OdpowiedzUsuńśliczne karteczki :)
OdpowiedzUsuńps. skończyłam czytać "Herbaciarnia Madeline" i czekam na adres ,żeby wysłać dalej :* dziękuję za możliwość przeczytania książki :*
Beautiful cards, love your pink and girly one for our challenge this week at My Time to Craft.
OdpowiedzUsuńPat xx
so very pretty. Love your little girl. Thanks for joining our challenge at Southern Girls.
OdpowiedzUsuńHallo Ella,
OdpowiedzUsuńist das ein süßes Pärchen! Mir gefällt dein gewähltes Hintergrundpapier!
Sehr schön geworden!
Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei den Kreativ-Tanten und viel Glück! Hoffentlich sehen wir uns nächsten Monat wieder.
Liebe Grüsse
Alex
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#26 –Mixed Media}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#26 – Du bist in meinem Herzen}
*DT* Craft Rocket Challenges {#56 – Valentinstag}
Alex' Kreative Seite
Wonderful pretty cards. I love the one you chose for Aud Sentiments. Love your coloring and so glad you shared.
OdpowiedzUsuńBillie A
Aud Sentiments
Creative With Stamps
Catch The Bug
Always Fun Challenges
Colour Crazy Challenge
Creations In Pink
Do-Al(l)Kreatives
Crafty Gals Corner
Crafty Catz
Great!
OdpowiedzUsuńThanks for joining us at the Kreativtanten Challenge.
Greetings Andrea