Hallo Leute!
Kaum zu glauben, aber wir haben schon den August. Und eine neue Challange bei Do Al(l) Kreatives. Diesmal geht um Spotlight. Bei mir eine Geburtstagskarte mit einem lustigen Drachen.
Die Karte melde ich zu den Challanges an:
Danke fürs Zuschauen :) Liebe Grüße :)

Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości. Bardzo podobają mi się Twoje rysunki/obrazki, które dodajesz do swoich prac. Powinnaś ilustrować książki dla dzieci.
OdpowiedzUsuńW 100%zgadzam się z Katrin!! Powinnaś ilustrowac książeczki dla dzieci. Twój smok jest czaderski!!!
UsuńSuper gemacht!
OdpowiedzUsuńDanke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja
Piękna, kolorowa karteczka. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńYour card is so awesome. I have never done this type of layout. I love this look and fun look to the image. I HaVe to remember to do THIS.. Sweet card and so glad you shared over at Always Happy Birthday.
OdpowiedzUsuńBillie A
Always Happy Birthday
Catch The Bug
Creative With Stamps
Aud Sentiments
The Merry Christmas Challenge
Sunny Day Crafting
Pause Dream Enjoy
Craftaholic R US
Always Fun Challenges
Colour Crazy Challenge
Creations In Pink
Hihi, der sieht echt gut gelaunt aus! Danke für deine Teilnahme bei der Stempelküche-Challenge! LG Biggi
OdpowiedzUsuńgreat spotlight card! Thanks for joining us at Stempelküche-challenge.
OdpowiedzUsuń